ליברמן לקרי: "שנו את אזהרת המסע"

    דוד לזר No Comments on ליברמן לקרי: "שנו את אזהרת המסע"
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ אביגדור ליברמן, נפגש אמש (רביעי) בוושינגטון עם שר החוץ של ארה״ב ג׳ון קרי. השר ליברמן ביקש מקרי שמחלקת המדינה תשנה את נוסח אזהרת המסע לישראל כך שלא יושפע מ״צוק איתן״ ושאזרחים אמריקאים יידעו כי אין כל מניעה לבקר בישראל ואין סכנה לשלומם.

    בקשתו של ליברמן באה בעקבות פרסום אזהרת מסע לישראל על ידי מחלקת המדינה האמריקאית שעל פיה מוזהרים אזרחי ארצות הברית מפני הסיכונים שבנסיעה לישראל, לגדה המערבית ולעזה בשל המצב הביטחוני. האזהרה התעלמה לחלוטין מעובדת הפסקת האש בין ישראל לחמאס, ומהרגיעה בדרום.

    השר ליברמן שיבח את ארה"ב על "עמידתה של ארה״ב לצידה בצוק איתן״, כדבריו, והוסיף כי "ההנהגה הישראלית והאזרחים יודעים כי ארה״ב היא ידידתה הגדולה ביותר של מדינת ישראל".

    ליברמן גם אמר כי ""המאבק בטרור הוא המשימה החשובה ביותר של העולם בימים אלו ואין הבדל בין טרור לטרור. פעולות הטרור של חמאס, נגד ישראל כמו גם נגד תושבי עזה, אינן שונות מהטרור של דאעש. בסופו של דבר", אמר השר ליברמן, "מטרת הטרור האיסלאמי כולו היא אחת – השמדת הציוויליזציה המערבית".

    "כמו שאי-אפשר להידבר עם דאעש אי-אפשר להידבר עם החמאס, וכל עוד הוא שולט בעזה לא יהיה שלום. מי שמעוניין לקדם הסדר בין ישראל לפלסטינים חייב להביא לסיום שלטון הטרור".

    עוד אמר כי "הצורך למנוע מאיראן להפוך למדינה בעלת יכולת גרעינית הוא חלק מאותו מאבק, משום שהיא יצואנית הטרור מספר אחת בעולם ואם יהיה ברשותה גרעין העולם יהיה מקום מסוכן יותר והמזה"ת ייכנס לסחרור מטורף של מירוץ להתחמשות גרעינית שיערער את האזור. "על המעצמות לעמוד נחושות במו״מ מול איראן ולהמשיך בסנקציות משום שאסור להתפשר".



    0 תגובות